Најверојатно останува забраната за владини реклами во медиумите, ама измените се потребни за да се овозможат кампањи за теми како што се вакцинацијата, борбата против корупцијата или против лажни вести…
Владиното рекламирање и натаму треба да остане забрането, но истовремено неопходно е да се дефинираат механизми за реализирање кампањи од исклучителен јавен интерес, што подразбира и соодветна измена на член 102 од Законот за аудио и аудио-визуелни услуги, сметаат од Владата.
„Измената на член 102 е со цел да се овозможи институциите да можат да реализираат јавни комуникации (кампањи) од исклучителен јавен интерес и преку радиодифузерите, на теми кои се од витално значење за граѓаните и државата, како што е на пример вакцинацијата, антикорупцијата, справувањето со дезинформациите и слично“,
посочуваат од Владата.
Членот 102 од Законот за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги гласи; „Државните органи, органите на државната управа, јавните претпријатија, единиците на локалната самоуправа, јавните установи и институции како и правните лица со јавни овластувања и трговските друштва во целосна државна сопственост не смеат да предвидуваат средства за информирање и запознавање на јавноста со свои услуги или активности преку приватни радиодифузери”.