Коментарите дојдоа еден ден откако САД, Велика Британија и другите сојузници нападнаа вкупно 36 цели на 13 локации, вклучувајќи складишта за оружје, ракетни системи и фрлачи, системи за противвоздушна одбрана и радарски уреди
Иран остро ги осуди нападите на Соединетите Држави и Велика Британија врз цели на милицијата хути во Јемен, јави ДПА.
„Ова уште еднаш беше кршење на територијалниот интегритет на Јемен и со тоа, јасно кршење на меѓународно признатите закони и прописи“,
изјави портпаролот на Министерството за надворешни работи, Насер Канани.
Коментарите дојдоа еден ден откако САД, Велика Британија и другите сојузници нападнаа вкупно 36 цели на 13 локации, вклучувајќи складишта за оружје, ракетни системи и фрлачи, системи за противвоздушна одбрана и радарски уреди.
Тоа беше трета заедничка американско-британска операција во последните недели против милицијата поддржана од Иран.
Хутите постојано гаѓаа трговски бродови на Црвеното Море од почетокот на војната во Газа меѓу Израел и милитантната палестинска организација Хамас во октомври.
Милицијата дејствува во солидарност со Хамас и цели на товарни бродови со наводни израелски врски кај јеменскиот брег.
„Овие еднострани и авантуристички операции доведоа само до уште поголема тензија во регионот и, исто така, ја загрозија меѓународната безбедност“,
рече Канани.
Јеменската бунтовничка група хути денеска објави дека ќе одговори на американските и британските воздушни напади врз нивните позиции во Јемен и дека овие напади нема да ги одвратат.
Портпаролот на хутите, бригадниот генерал Јахја Саре, изјави дека во изминатите неколку часа американски и британски бомбардери извршиле 48 напади, од кои 14 врз главниот град Сана, девет врз Ходеида и 11 врз Таиз.
Еден од најважните бродски рути за светската трговија се протега вдолж брегот на Јемен, преку кој товарните бродови од Индискиот Океан стигнуваат до Медитеранот преку Суецкиот Канал во Египет.
Со оглед на зголемената опасност за бродовите вдолж клучниот трговски пат на Црвеното Море, многу компании сега го избегнуваат, иако тоа е најкратката врска меѓу Азија и Европа.
Наместо тоа, транспортерите одат по долга алтернативна рута, но тоа има значително влијание врз глобалната економија.