Процесот на тестирање е во тек и ќе продолжи да се одвива и во наредните денови, велат од Министерството за образование и наука (МОН) во врска со националната платформа за далечинско учење.
Од МОН велат дека во текот на вчерашниот ден на Платформата биле најавени над 88 илјади активни корисници кои придонеле за дефинирање на предизвиците. Платформата вчера падна за време на тестирањето и не беше во функција. Учениците кои Министерството за образование ги повика да се запознаат со платформата пред почетокот на учебната година, не можеа да се најават на своите профили.
Преку тестирањето, велат од МОН, корисниците придонесуваат за да се надминат проблемите со оптоварувањето на платформата.
„Резултатите од тестирањето на терен се целосно сондирани, и е започната оптимизација на ресурсите во сите три кластери на сервери (серверите за базите со податоци (database servers); серверите за балансирање на оптоварување (load balancer), и серверите за опслужување на корисниците (web servers)). Тестирањето продолжува и во текот на денешниот ден. Како резултат на истото, посочуваме дека е возможно повремено да добивате порака за грешка при поврзување со базата (error database connection), што е очекувано во предметната фаза на тестирање“,
соопштија од МОН.
Ги повикуваат учениците и наставниците да продолжат со поврзување на Националната платформа за учење на далечина и во наредните денови, и редовно да ги следат новите содржини што се поставуваат на главната страница (www.schools.mk).
„Овој процес ќе помогне не само за успешно ставање на Платформата во функција, туку и ќе поддржи изградба на интероперабилност помеѓу различните системи во рамки на Министерството за образование и наука, во насока на ефективно следење на секој ученик во текот на целокупниот процес на негово образование. Нашата крајна цел е не само да овозможиме континуитет на образовниот процес во вонредни околности, како што е тековниот со пандемијата со ковид-19, туку да создадеме солидни темели за понатамошно унапредување на квалитетот на целокупниот образовен процес во земјата“,
велат од МОН.