Тој вчера пристигна во Србија од Хрватска, а потоа го продолжува своето патување низ Северна Македонија и Грција. Потоа преку Карпатите на североисток од Европа, балтичките земји и Скандинавија, а потоа повторно на југ преку Германија, Чешка, Словенија и Бенелукс, за да го заврши патувањето во Париз
Целта е да се демонстрира значењето и потенцијалот на железницата за поврзување на европските земји, како и компаративните предности на овој транспортен систем, особено кога станува збор за екологијата и заштитата на животната средина, како и важноста од изградбата и развојот на железничката инфраструктура
Меѓународниот воз „Конектинг Јуроп експрес“ (Connecting Europe Express) синоќа пристигна во Белград. Станува збор за воз што го лансираше Европската Унија по повод Европската железничка година 2021 година, кој ќе помине низ 26 земји на стариот континент за нешто повеќе од еден месец.
Овој воз вклучува и вагон во кој е поставена изложба за најважните проекти и компаративни предности на железницата во Европа.
Со доаѓањето на овој воз, кој патува низ Европа и Западен Балкан како негов составен дел, се совпаѓа организацијата на Самитот на железницата, што ќе се одржи денеска во Белград, наречен „Железнички самит Западен Балкан 2021“.

Самитот е организиран од Транспортната заедница, Европската инвестициска банка и Европската банка за обнова и развој, а домаќин е Министерството за градежништво, транспорт и инфраструктура.
Денеска, меѓународниот воз го продолжува своето патување од Белград преку Прешево и Табановаце до Северна Македонија и Грција.
„Конектинг Јуроп експрес“ тргна од Лисабон на 2 септември, а последната станица на 7 октомври е Париз. Овој проект го спроведува Асоцијацијата на европски компании за железници и инфраструктура (ЦЕР).
На патувањето од околу 20 000 километри, овој воз ќе посети повеќе од 100 европски градови.
За време на своето патување, „Конектинг Јуроп експрес“ поминува низ Шпанија, Јужна Франција, Италија, а потоа го продолжува своето патување низ Австрија, Словачка, Унгарија и Хрватска.
Тој пристигна во Србија од Хрватска, а потоа го продолжува своето патување низ Северна Македонија и Грција. Потоа преку Карпатите на североисток од Европа, балтичките земји и Скандинавија, а потоа повторно на југ преку Германија, Чешка, Словенија и Бенелукс, за да го заврши патувањето во Париз.
За време на 36-дневното патување по европските железници, се организирани многубројни настани вдолж трасата на овој воз, со цел да се посочат сите предности на железничкиот транспорт, со цел да се промовира тој вид сообраќај како единствени одржливи и презентациски железнички услуги на поголем број граѓани и пошироката јавност.
Целта е да се демонстрира значењето и потенцијалот на железницата за поврзување на европските земји, како и компаративните предности на овој транспортен систем, особено кога станува збор за екологијата и заштитата на животната средина, како и важноста од изградбата и развојот на железничката инфраструктура.