Од МОН потсетуваат дека користењето на новите материјали за учење почнува од почетокот на новата учебна година, како дел од реформските процеси во основното образование, што ќе се спроведуваат етапно
Внесена е иновација во приодите за учење математика во функција на остварување повисоки постигања на учениците и зголемување на функционалната писменост по математика, велат авторите на првиот дигитален учебник по математика за четврто одделение, проф. д-р Татјана Атанасова-Пачемска и наставниците Валдета Алија и Добри Јовевски.
Според Атанасова-Пачемска, особено внимание е посветено во делот на истражувачките и проектните активности поврзани со секојдневните животни ситуации – дизајнирање, моделирање и проектирање. Учениците, вели, можат лесно да се движат низ содржините, кои имаат динамички и дигитални компоненти збогатени со задачи со различни тежински нивоа, а секој ученик има можност да напредува според своето индивидуално темпо што материјалот го прави современ и отворен.
Авторката Валдета Алија објаснува дека со новиот учебник по математика наставниците ќе добијат современ материјал кој ќе го користат во текот на секојдневната работа во училницата. Овие материјали, според неа, нудат голем избор на проблемски задачи насочени кон подобрување и зајакнување на математичките вештини во функционалната писменост, токму во деловите каде учениците покажале послаби резултати на меѓународните тестирања по математика.
Наставникот Добри Јовевски, пак, вели дека понудените активности во материјалите за учење дават можност да се реализираат самостојно, во парови и групно со што се зајакнува и тимската работа и се буди натпреварувачкиот дух.
„Се потрудивме како тим материјалите за учење да ги дизајнираме да бидат инклузивни, со јасни бои и инструкции за да му помогнат на секој ученик да ги користи според своите можности и потреби. Ги подготвуваме нашите ученици за активни европски граѓани кои ќе живеат и работат во новото „технолошко – дигитално“ време, во економија базирана на знаење“,
вели Јовевски.
Од Министерството за образование и наука потсетуваат дека користењето на новите материјали за учење почнува од почетокот на новата учебна година како дел од реформските процеси во основното образование што ќе се спроведуваат етапно. Целта, како што наведуваат, е реформата во деветтолетката целосно да се имплементира во следните пет-шест години, почнувајќи од годинава во прво и четврто одделение.